Družina Idrija izbrano še naprej raste

Prejšnji teden smo v Idriji gostili člane strokovne komisije za ocenjevanje izdelkov kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano. Prof dr. Janez Bogataj, dr. Tanja Lešnik Štuhec, mag. Marlena Skvarča in Franci Jezeršek so ocenjevali jedi in pijače postrežene na gostinski način ter živilske izdelke, ki jih je v ocenjevanje prijavilo 5 ponudnikov. Družina Idrija izbrano se je povečala za tri nove člane, dva ponudnika pa sta prijavila nove izdelke. Ekipa gostišča Barbara je prejela certifikat za 7 jedi iz njihove ponudbe ter dva menija, Kmetija Na Hmenici za 9 mlečnih izdelkov  iz ovčjega mleka, Janja Žigon pa je prejela certifikat za idrijske in veganske žlikrofe. Pivovarna Zajc je v nabor certificiranih piv dodala 4 nove stile, Kmetijsko gozdarska zadruga Idrija pa je certificirano ponudbo obogatila s sendvičem z lokalnimi sestavinami in sladoledom, ki je narejen iz mleka Kmetije Pr Kendu.

Istočasno je potekalo tudi ocenjevanje izdelkov za podaljšanje certifikata Idrija izbrano. Komisija je prav vsem izdelkom certifikat podaljšala.

Ocenjevalci so bili tudi tokrat navdušeni nad okusi mlečnih izdelkov, okusi in grafično podobo piv Pivovarne Zajc ter ponudbo jedi v Gostišču Barbara. Vsem prejemnikom certifikata Iskreno čestitamo.  

Točen seznam prejemnikov in izdelkov bomo objavili po podelitvi certifikatov.

Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano trenutno združuje 46 ponudnikov in skoraj 200 izdelkov in storitev. Njen glavni namen je povezovanje lokalnih ponudnikov in skupnega predstavljanja široke palete kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev. Blagovna znamka vključuje produkte, ki temeljijo na inovativnosti, kakovosti, tradiciji in dediščini lokalnega okolja. Z izborom produktov visokega standarda, celostno grafično podobo in skupno promocijo želi znamka prispevati k prepoznavnosti lokalne ponudbe ter ustvarjati višjo dodano vrednost izdelkov, pridelkov in storitev.

Foto: Bojan Tavčar