ZAŽIVELA JE KOLEKTIVNA BLAGOVNA ZNAMKA GEOPARK IDRIJA

ZAŽIVELA JE KOLEKTIVNA BLAGOVNA ZNAMKA GEOPARK IDRIJA

Petek, 26. oktober 2018

V torek 23. in sredo 24. oktobra 2018 smo izvedli ocenjevanje izdelkov, jedi, pijač in turističnega programa, ki so jih lokalni ponudniki prijavili na razpis za pridobitev pravice do uporabe znaka Kolektivne blagovne znamke Geopark Idrija. Strokovna komisija, ki so jo sestavljali dr. Tanja Lešnik Štuhec, prof. dr. Janez Bogataj, Franc Jezeršek in Cveto Koder, je v ocenjevanje prejela zanimiv nabor zgoraj omenjenih produktov. Na podlagi kriterijev, ki smo jih oblikovali tekom sestankov in delavnic v letošnjem letu, je certifikat Kolektivne blagovne znamke prejelo 12 rokodelskih izdelkov, 14 prehranskih izdelkov, 4 jedi ponujene na gostinski način in turistični program. Že v avgustu pa je certifikat prejela tudi prireditev Praznik idrijskih žlikrofov. Strokovna komisija je izrazila zadovoljstva nad kakovostjo izdelkov, inovativnostjo prijaviteljev in nivojem gostinske ponudbe. Vse prejemnike certifikatov bomo tudi javno objavili.

Glavni namen Kolektivne blagovne znamke Geopark Idrija je povečati prepoznavnosti lokalnih izdelkov, povezati v blagovno verigo ponudnike različnih storitev, ustvariti dodano vrednost lokalnim produktom ter povečati vtis o visoki kakovosti pri potrošnikih. Vse aktivnosti v letošnjem letu so se izvajale v okviru projekta Danube GeoTour, ki je sofinanciran iz skladov Evropske unije (ESRR, IPA).


Elektronska obvestila

Želite biti obveščeni o novostih in dogodkih?

Vreme

ČET
PET
SOB

5 / 10 °C

7 / 13 °C

9 / 14 °C

Geopark Idrija je družaben

Sledite nam na družabnih omrežjih #geoparkidrija